10.05.2017. u zagrebačkom restoranu Batak Golf & Country održali smo prezentaciju na temu Transforming the Guests Experience, u suradnji s vodećom telekomunikacijskom tvrtkom Mitel.
Predstavljeno je rješenje koje hotelima nudi jako koistan cross-sales alat. Rješenje podiže zadovoljstvo kako postojećih tako i novih korisnika. Radi se o snažnom alatu za kupovinu novih - dodatnih sadržaja poput: plaćanja tv sadržaja, narudžba u sobu, zamjena plahti, narudžbe i rezervacije za masažu, također može služiti i kao ekstenzija sobnog telefona. Postojeći korisnici apliakcije su prepoznati prilikom dolaska u hotel te im se na primjer može ponuditi ista soba i gratis boca vina jer je prošli put puno potrošio u hotelu. Aplikacija znatno smanjuje trening novog osoblja.
U jednoj rečenici - to je snažan alat koji podiže zadovoljstvo postojećih korisnika, pomaže pri akviziciji novih te nudi snažan cross-sales alat za dodatnu potrošnju gosta u hotelu.
Donosimo Vam nekoliko slika s prezentacije te ovim putem zahvaljujemo svih gostima na odazivu.
Više informacija o rješenju možete naći na linku: http://www.mitel.com/solutions/hospitality-communication-solutions.
Za sve ostale upite molimo da se javite na mail: prodaja@kodeks.hr
Hvala!
http://www.mitel.com/solutions/hospitality-communication-solutions
10.05.2017. u zagrebačkom restoranu Batak Golf & Country održali smo prezentaciju na temu Transforming the Guests Experinece, u suradnji s vodećom telekomunikacijskom tvrtkom Mitel.
Predstavljeno je rješenje koje hotelima nude jako koristan cross-sales alat. Rješenje podiže zadovoljstvo kako postojećih tako i novih korisnika. Radi se o snažnom alatu za kupovinu novih-dodatnih sadržaja poput: plaćanja tv sadržaja, narudžba u sobu, zamjena plahti, narudžbe i rezervacije za masažu… Također može biti ekstenzija sobnog telefona. Postojeći korisnici rješenja su prepoznati prilikom ulaska u hotel te mu se na primjer može ponuditi ista soba i gratis boca vina jer je prošli put dosta potrošio. Aplikacija znatno smanjuje trening novog osoblja.
U jednj rečenici - to je snažan alat koji podiže zadovoljstvo postojećih korisnika, pomaže pri akviziciji novih, te nudi snažan cross-sales alat za dodatnu potrošnju gosta u hotelu.
Zahvaljujemo svim gostima na odazivu.
Za više informacija pošaljite Vaš upit na mail:
prodaja@kodeks.hr