Jezik: Hr | En

Prodaja 01 3688 666

Ugovorna podrška 01 3688 650


27.04.2022.
Sudjelovali smo na Cotrugli Blockchain Discovery radionici koja se održala od 26.04.2022.  do 27.04.2022.

Opširnije →

14.10.2021.
I ove godine smo podržali vodeću regionalnu sigurnosnu konferenciju Adria Security Summit 2021. koja se održala u Beogradu od 13.10.2021. do 14.10.2021.

Opširnije →

30.09.2021.
Podržali smo prvu DEEP konferenciju koja se održala od 29.09.2021. do 30.09.2021. u Zadru

Opširnije →

25.05.2021.
Tražimo motivirane, ambiciozne osobe, željne stjecanja novih znanja i međunarodnih iskustava koji će se zajedno s nama razvijati u AI i IOT svijetu.

Opširnije →

11.06.2019.

Petorica mladića s vizijom: Goran Rakovac, Ivan Medvidović, Vlado Jaklin, Marin Frčko i Bruno Filipi osnovali su te 1989. godine tvrtku KODEKS!

  

Opširnije →

23.01.2019.

Već četvrti put zaredom tvrtka Kodeks aktivno sudjeluje na vodećoj regionalnoj CEE CEE konferenciji (Central and Eastern Europe Carriers and Enterprises Event) u Opatiji.

 

Opširnije →

14.09.2018.

I ove godine smo podržali vodeću regionalnu sigurnosnu konferenciju Adria Security Summit 2018. koja se održala u Ljubljani od 12. do 14.09.2018.

 

Opširnije →

26.01.2018.
Tvrtka Kodeks bila je jedna od 150 kompanija  koje su se predstavile na sedmom izdanju popularne konferencije CEE CEE (Central and Eastern European Carriers and Enterprises Event), čiju organizaciju potpisuje Avola Solutions d.o.o..

Opširnije →

15.09.2017.
Tvrtka Kodeks sudjelovala je na Adria Security Summitu 2017 koja se održala 13.-15.09. u Solarisu u Šibeniku 

Opširnije →

10.05.2017.
Snax.05.2017. u zagrebačkom restoranu Batak Golf & Country održali smo prezentaciju na temu Transforming the Guests Experinece, u suradnji s vodećom telekomunikacijskom tvrtkom Mitel.
 
Predstavljeno je rješenje koje hotelima nude jako koristan cross-sales alat. Rješenje podiže zadovoljstvo kako postojećih tako i novih korisnika. Radi se o snažnom alatu za kupovinu novih-dodatnih sadržaja poput: plaćanja tv sadržaja, narudžba u sobu, zamjena plahti, narudžbe i rezervacije za masažu… Također može biti ekstenzija sobnog telefona. Postojeći korisnici rješenja su prepoznati prilikom ulaska u hotel te mu se na primjer može ponuditi ista soba i gratis boca vina jer je prošli put dosta potrošio. Aplikacija znatno smanjuje trening novog osoblja.
U jednj rečenici - to je snažan alat koji podiže zadovoljstvo postojećih korisnika, pomaže pri akviziciji novih, te nudi snažan cross-sales alat za dodatnu potrošnju gosta u hotelu.
 
Zahvaljujemo svim gostima na odazivu.

Za više informacija pošaljite Vaš upit na mail: prodaja@kodeks.hr
10.05.2017. u zagrebačkom restoranu Batak Golf & Country održali smo prezentaciju na temu Transforming the Guests Experinece, u suradnji s vodećom telekomunikacijskom tvrtkom Mitel.
 
Predstavljeno je rješenje koje hotelima nude jako koristan cross-sales alat. Rješenje podiže zadovoljstvo kako postojećih tako i novih korisnika. Radi se o snažnom alatu za kupovinu novih-dodatnih sadržaja poput: plaćanja tv sadržaja, narudžba u sobu, zamjena plahti, narudžbe i rezervacije za masažu… Također može biti ekstenzija sobnog telefona. Postojeći korisnici rješenja su prepoznati prilikom ulaska u hotel te mu se na primjer može ponuditi ista soba i gratis boca vina jer je prošli put dosta potrošio. Aplikacija znatno smanjuje trening novog osoblja.
U jednj rečenici - to je snažan alat koji podiže zadovoljstvo postojećih korisnika, pomaže pri akviziciji novih, te nudi snažan cross-sales alat za dodatnu potrošnju gosta u hotelu.
 
Zahvaljujemo svim gostima na odazivu.

Za više informacija pošaljite Vaš upit na mail: prodaja@kodeks.hr
10.05.2017. u zagrebačkom restoranu Batak Golf & Country održali smo prezentaciju na temu Transforming the Guests Experinece, u suradnji s vodećom telekomunikacijskom tvrtkom Mitel.
 
Predstavljeno je rješenje koje hotelima nude jako koristan cross-sales alat. Rješenje podiže zadovoljstvo kako postojećih tako i novih korisnika. Radi se o snažnom alatu za kupovinu novih-dodatnih sadržaja poput: plaćanja tv sadržaja, narudžba u sobu, zamjena plahti, narudžbe i rezervacije za masažu… Također može biti ekstenzija sobnog telefona. Postojeći korisnici rješenja su prepoznati prilikom ulaska u hotel te mu se na primjer može ponuditi ista soba i gratis boca vina jer je prošli put dosta potrošio. Aplikacija znatno smanjuje trening novog osoblja.
U jednj rečenici - to je snažan alat koji podiže zadovoljstvo postojećih korisnika, pomaže pri akviziciji novih, te nudi snažan cross-sales alat za dodatnu potrošnju gosta u hotelu.
 
Zahvaljujemo svim gostima na odazivu.

Za više informacija pošaljite Vaš upit na mail: prodaja@kodeks.hr
10.05.2017. u zagrebačkom restoranu Batak Golf & Country održali smo prezentaciju na temu Transforming the Guests Experinece, u suradnji s vodećom telekomunikacijskom tvrtkom Mitel.
 
Predstavljeno je rješenje koje hotelima nude jako koristan cross-sales alat. Rješenje podiže zadovoljstvo kako postojećih tako i novih korisnika. Radi se o snažnom alatu za kupovinu novih-dodatnih sadržaja poput: plaćanja tv sadržaja, narudžba u sobu, zamjena plahti, narudžbe i rezervacije za masažu… Također može biti ekstenzija sobnog telefona. Postojeći korisnici rješenja su prepoznati prilikom ulaska u hotel te mu se na primjer može ponuditi ista soba i gratis boca vina jer je prošli put dosta potrošio. Aplikacija znatno smanjuje trening novog osoblja.
U jednj rečenici - to je snažan alat koji podiže zadovoljstvo postojećih korisnika, pomaže pri akviziciji novih, te nudi snažan cross-sales alat za dodatnu potrošnju gosta u hotelu.
 
Zahvaljujemo svim gostima na odazivu.

Za više informacija pošaljite Vaš upit na mail: prodaja@kodeks.hr
10.05.2017. u zagrebačkom restoranu Batak Golf & Country održali smo prezentaciju na temu Transforming the Guests Experinece, u suradnji s vodećom telekomunikacijskom tvrtkom Mitel.
 
Predstavljeno je rješenje koje hotelima nude jako koristan cross-sales alat. Rješenje podiže zadovoljstvo kako postojećih tako i novih korisnika. Radi se o snažnom alatu za kupovinu novih-dodatnih sadržaja poput: plaćanja tv sadržaja, narudžba u sobu, zamjena plahti, narudžbe i rezervacije za masažu… Također može biti ekstenzija sobnog telefona. Postojeći korisnici rješenja su prepoznati prilikom ulaska u hotel te mu se na primjer može ponuditi ista soba i gratis boca vina jer je prošli put dosta potrošio. Aplikacija znatno smanjuje trening novog osoblja.
U jednj rečenici - to je snažan alat koji podiže zadovoljstvo postojećih korisnika, pomaže pri akviziciji novih, te nudi snažan cross-sales alat za dodatnu potrošnju gosta u hotelu.
 
Zahvaljujemo svim gostima na odazivu.

Za više informacija pošaljite Vaš upit na mail: prodaja@kodeks.hr

Mitel hotelsko rješenje ​snažan je alat koji podiže zadovoljstvo postojećih korisnika, pomaže pri akviziciji novih te nudi snažan cross-sales alat za dodatnu potrošnju gosta u hotelu.

Opširnije →

28.04.2016.
Tvrtka Kodeks d.o.o.  postigla je status Cisco Gold partnera, svjetskog lidera na području mrežnih rješenja za internet. Neki od kriterija potrebnih za stjecanje prestižnog certifikata su izvanredna razina zadovoljstva korisnika, ulaganja u obrazovanje zaposlenika, podrška i specijalizacija. 

Opširnije →

21.09.2015.

Povećajte sigurnost Vašeg podatkovnog centra s Cisco ​serverskim rješenjima. Prijavite se za prezentaciju ovdje.

Opširnije →

17.06.2015.
16. lipnja 2015. u zagrebačkom restoranu Batak Golf & Country održana je konferencija na temu Cisco UCS - moćna rješenja za vaš Data Centar. Tvrtka Kodeks u suradnji s tvrtkom Cisco Hrvatska redovito organizira konferencije o novim proizvodima i uslugama koje Kodeks može osigurati svojim klijentima, kao i novitetima koje Cisco može ponuditi na hrvatskom tržištu. Ovaj put fokus je bio na Cisco Unified Computing Sustavu i DevOps metodologiji. Više...

Opširnije →

01.06.2015.

Modernizirajte vaš podatkovni centar s Cisco ​serverskim rješenjima. Prijavite se za prezentaciju ovdje.

 

Opširnije →

14.05.2015.

Poštovani partneri i klijenti,

sa zadovoljstvom želimo objaviti da je Kodeks postao Dell ovlašteni servisni centar, budući je naš status do sada bio Dell autorizirani servisni partner. Novosti su što od sada možemo servisirati u jamstvu, osim računala koje smo sami prodali, i Dell računala prodana od strane drugih prodavača, a koja imaju CIS (Carry-In-Service) ili NBD (Next Business Day) jamstvo. S time smo postali jedan od svjetskih DELL ovlaštenih servisnih centara.

Opširnije →

12.05.2015.
Kodeks d.o.o. traži odgovorne i motivirane osobe za radna mjesta:
1. Mrežni administrator (security) (m/ž). Dodatne informacije i prijava.
2. Asistent u prodaji (m/ž). Dodatne informacije i prijava.

Opširnije →

24.12.2014.
Kodeks je u utorak 16. prosinca 2014. započo obilježavanje 25. godišnjice poslovanja. Kodeks već tradicionalno organizira božićne domjenke pa je tako ove godine svojim korisnicima poklonio 2-u-1 domjenak. Više...

Opširnije →

26.08.2014.

Poštovani partneri i klijenti,

sa zadovoljstvom želimo objaviti da je Kodeks postao Nagios autorizirani partner.

Opširnije →

KODEKS d.o.o.
Sjedište tvrtke: Nova cesta 60, 10000 Zagreb
OIB: 82691288367
DELL EMC TITANIUM PARTNER
DELL EMC AUTHORISED SERVICE PROVIDER
DELL EMC AUTHORISED REPAIR CENTER
Tel: 01 3688 666
Fax: 01 3688 655

Napuštate stranicu kodeks.hr
Želite li nastaviti?